diumenge, 18 de desembre del 2011

A la ràdio apaguem les llums

Tal vegada s'haureu assabentat que al meu institut estem en perill de quedar-nos sense llum per impagament, l'opinió me la reserve fins que me la publiquen a Pagina66 però sí que m'agradaria aplaudir la iniciativa que han tingut els meus companys d'emissora. Han decidit fer els seus programes amb les llums apagades, així si veieu la càmera que tenim ficada s'adonareu que durant els programes es queda la llum apagada.

Amb açò simplement vull donar-los l'enhorabona pel seu coratge, sumar-me jo també a la iniciativa i, com faig moltes vegades, raonar un poc d'educació. Vaig a fer el mateix que vaig dir en l'entrada "Al meu col·legi", i és, simplement, dir que venim d'una escola que no parlava valencià, sense drets, subordinada a l'església, en dolentes condicions... i a poc a poc ens fan tornar cap al mateix lloc. Com ja vaig fer a aquella entrada vos deixe en un prototip d'escola, la que Ovidi Montllor va viure, "L'escola de Ribera".