dimarts, 13 de desembre del 2011

Vesprada UNESCO: el programa “unesquer”

Primerament s'haureu adonat que el disseny el bloc ha canviat una miqueta, més bé prou. M'havia cansat de tindre una furgoneta que no podia conduir a la capçalera d'aquest i he decidit ficar-me alcoianet. La capçalera són tots edificis d'Alcoi, què es note la terreta! M'ha dut el seu temps així que espere que vos agrade. Ja a banda d'açò, Jesus Martínez, el que ha sigut el meu professor de música durant uns quants anys, és l'encarregat de la revista digital de l'Andreu Sempere, el meu institut, i m'ha demanat que hi escriga un repàs de tot el temps que portem fent el Vesprada UNESCO a Ràdio Jove Alcoi. Així, tant si m'heu escoltat alguna vegada com si no, vos deixe l'enllaç que a banda d'un text ben curiós i escrit des del punt de vista més personal, hi ha fotos de tota l'evolució i resulta divertit veure'ns en 3er d'ESO fent ràdio. A l'igual que el nou disseny espere que vos agrade. Cliqueu ací per vore-ho.