divendres, 2 de desembre del 2011

Petit reconeixement a Richard Estes

No fa molts anys vaig anar a Madrid amb la meva família i vam veure una exposició al museu Thyssen que em va fascinar. De fet a la meva habitació tinc una rèplica d'un dels quadres que formaven el conjunt artístic presentat a la sala. Aquests dies entre realisme i idealisme artístic i literari me n'he recordat d'aquest gran autor. Es tracta de Richard Estes i sense lloc a dubte és impactant la capacitat de fer foto-realisme mitjançant la pintura, de vegades no se sap si estàs veient una foto o un quadre. Però com informació en podem trobar a cabassades a internet, el millor homenatge i reconeixement que puc fer a aquest gran artista és ficar ací uns quants dels quadres que més m'han impressionat:

- "People's Flowers" (el que tinc a la meva habitació):

-  "View of Barcelona" (per un exemple més pròxim a casa nostra):

- "Telephone booths":

- "D Train":

- "Broad Street NYC":

Aquestes sols són algunes d'aquest hiperrealista autor, ja que estic vos deixe aquesta web on podeu veure més obres seves. I sinó a Google en podeu trobar moltíssimes més. 

No sóc, ni molt menys, un gran coneixedor de l'art, però el poc que sé m'agrada compartir-ho, espere que vos haja agradat!





1 comentari:

Anxo Varela ha dit...

M'agrada molt aquest pintor. Aconsigueix que els seus quadres, encara estiguin fets "de foto" no semblen fotos, sinó pinturas.